Tuesday, January 25, 2022

Om jag var presidentens uppsats

Om jag var presidentens uppsats



Jag vet att jag kanske bär rosa glasögon, men om människor verkligen behandlade andra som de vill bli behandlade skulle världen vara en bättre plats för alla, om jag var presidentens uppsats. För att förbättra vårt utbildningssystem har jag noggrant övervägt följande åtgärder; utbildningsskolor för lärare måste uppdateras till mer utbredda undervisningstekniker. Anta lagar som skapar partipolitiska omdistriktskommittéer för att göra val konkurrenskraftiga och få kongressledamöter villiga att arbeta i kongressen. JAMES Q. Civil Rights Act hjälpte till att återinföra vad ändringarna försökte göra tidigt i historien, men det finns fortfarande mycket att göra. Amerika måste inspirera en ny generation av risktagare. Ändå, även nu "sover folk lugnt i sina om jag var presidentens uppsats på natten bara för att grova män står redo att utöva våld på deras vägnar.





Primär sidofält



Valen var föremål för mycket debatt om vem som skulle bli den bästa presidenten. Naturligtvis finns det många som är glada över att han fick jobbet framför den andra kandidaten. Tror du att du kan göra ett bättre jobb? Om jag var president skulle jag ta bort betoningen av ras etnicitet och klass och placera den tillbaka där konstitutionen började, vilket är att alla skapades lika. Samtidigt är Amerika ett välkomnande land och folk borde ta de rätta stegen för att bli laglig bosatt i landet. De som hade tillräckligt skulle tvingas dela och de som saknades skulle få den hjälp de behöver.


Mängden mat som slängs i Amerika är skrämmande när så många människor går utan måltid. Livsmedelsbutiker kan ge sitt överskott eller mindre än perfekta produkter till matbanker. Restauranger kan skänka rester från dagens slut till matkök eller hemlösa härbärgen. Aldrig mer skulle ett barn behöva känna smärtan av att vara hungrig. Föräldrar skulle stödja lärare och lärare skulle stödja föräldrar. Ingendera skulle vara emot den andra och var och en skulle fokusera enbart på utbildning av barnet och se till att han eller hon har en ljus framtid.


Finansiering skulle dras från politikers lönecheckar för att hjälpa till att betala för varje skolas behov. Lärare skulle utbildas ordentligt för att arbeta med elever av alla slag och skulle få betalt i enlighet med detta. Om jag var president skulle miljön bli en stor oro. Människor skulle motiveras att återvinna och återanvända saker så att soptippar kunde hindras från att ta över deras samhällen. Forskningsdollar skulle allokeras för att utveckla miljövänliga bränslekällor och människor och företag skulle kompenseras för om jag var presidentens uppsats solpaneler och annat om jag var presidentens uppsats som är bättre för miljön. Att skydda vår värld är viktigt för framtida generationer och att utbilda allmänheten om vad de kan göra för att hjälpa skulle vara en högsta prioritet.


Om jag var president skulle vänlighet råda och människor skulle behandla dem runt omkring dem med kärlek, respekt och grundläggande artighet, om jag var presidentens uppsats. Jag vet att jag kanske bär rosa glasögon, men om människor verkligen behandlade andra som de vill bli behandlade skulle världen vara en bättre plats för alla. Alla kan inte bli presidenter, men om de som gör det var bättre på att göra vad folket behöver och försöker att inte styras av pengar, skulle alla medborgare i landet gynnas i stor utsträckning. Få fler gratis uppsatser Vilka kategorier var användbara för dig?


Antagning Karriärkurser Uppsatsprov Skrivverktyg Skrivguide Användbara resurser. Mest användbara resurser för studenter: Gratis uppsatser Ladda ner Skrivverktyg Lista Korrekturläsningstjänster Universitetsbetyg. Bidragsgivare Bio Lona Glenn Los Angeles Lona tog examen från Los Angeles City College. Samtidigt som hon var föreläsare vid flera gymnasieinstitutioner grundade Lona ett online-utbildningsprojekt Tutorsclass. Läs mer, om jag var presidentens uppsats. Maria Castle Davis, CA Jag studerade utbildning och arbetar för närvarande som handledare för barn i skolåldern.


Jag har arbetat som volontär i många olika internationella sociala projekt och som lägerrådgivare varje sommar. Hitta fler användbara tjänster för studenter Gratis plagiatkontroll Kontrollera din uppsats för gratis onlineverktyg. Inga nedladdningar Enkel och användbar rapport PROVA NU.





cellandningsuppsats



vad är orsakerna bakom dem? Någonsin tänkt på det. Vi är orsaken bakom det. Som president skulle jag arbeta med att förorena dess orsaker och förebygga det. Jag skulle låta ingen sten lämnas ovänd. Bokningssystem är säten speciellt utrustade för efterblivna människor som en möjlighet att resa sig. För att göra en brottsfri nation skulle jag arbeta med det genom att skapa ett speciellt hemligt team i varje stat som skulle gripa de skyldiga. Som president kommer jag att arbeta för en brottsfri miljö i vår nation. Får bönderna verkligen vad de förtjänar? Vet du att det är de som producerar maten vi äter, de är som gudar och gudinnor men behandlar vi dem väl?


Som president skulle jag ge dem fulla rättigheter, ta fram några planer genom vilka de kan leva ett bättre liv och få vad de förtjänar. I slutet skulle jag bara vilja säga att om du inte är en president, åtminstone är du en människa, kan du åstadkomma en förändring, för förändring börjar från den ena och går till oändligheten. Vad är en nation? Läsarinteraktioner Lämna ett svar Avbryt svar Din e-postadress kommer inte att publiceras. Hoppa till huvudinnehåll Hoppa till sekundär meny Hoppa till primär sidofält Hoppa till sidfot HEM KONTAKTA OSS Alla uppsatser JEE Huvudinnehållsförteckning. Lämna ett svar Avbryt svar Din e-postadress kommer inte att publiceras. Sidfot Populäraste uppsatser i mars Uppsats om föroreningar Uppsats om min skolas sommarsäsong Min favoritlärare Världsarvsdagen citerar min familj tal vikten av träd uppsats självbiografi av en penna ärlighet är den bästa policyuppsatsen uppsats om att bygga ett Indien min favoritbok uppsats på caa min favoritspelare självbiografi av en flod avskedstal för klass 10 av klass 9 uppsats min favoritlärare ord internet påverkan på barn uppsats min favorit seriefigur.


Finansiering skulle dras från politikers lönecheckar för att hjälpa till att betala för varje skolas behov. Lärare skulle utbildas ordentligt för att arbeta med elever av alla slag och skulle få betalt i enlighet med detta. Om jag var president skulle miljön bli en stor oro. Människor skulle motiveras att återvinna och återanvända saker så att soptippar kunde hindras från att ta över deras samhällen. Forskningskronor skulle allokeras till att utveckla miljövänliga bränslekällor och människor och företag skulle kompenseras för att välja solpaneler och annat som är bättre för miljön. Att skydda vår värld är viktigt för framtida generationer och att utbilda allmänheten om vad de kan göra för att hjälpa skulle vara en högsta prioritet.


Om jag var president skulle vänlighet råda och människor skulle behandla dem runt omkring dem med kärlek, respekt och grundläggande artighet. Jag vet att jag kanske bär rosa glasögon, men om människor verkligen behandlade andra som de vill bli behandlade skulle världen vara en bättre plats för alla. Alla kan inte bli presidenter, men om de som gör det var bättre på att göra vad folket behöver och försöker att inte styras av pengar, skulle alla medborgare i landet gynnas i stor utsträckning. Få fler gratis uppsatser Vilka kategorier var användbara för dig? Amerika måste inspirera en ny generation av risktagare. Och det börjar i skolan. Vetenskap ger ett särskilt sätt att ifrågasätta det du ser och hör. När de bemyndigas av detta sinnestillstånd är objektiva verkligheter viktiga.


Dessa är de sanningar som god förvaltning bör baseras på och som existerar utanför vissa trossystem. Elever: Berätta för oss vad du tycker om dessa idéer. Vilka är mest användbara? Vad skulle du göra annorlunda om du var president? Hur skulle du försöka lösa problemen som USA står inför? Studenter 13 år och äldre är välkomna att kommentera nedan. Använd endast ditt förnamn. Av integritetspolicyskäl kommer vi inte att publicera studentkommentarer som innehåller ett efternamn. Men huvudproblemet är jobbtillgänglighet så jag antar att jag borde börja med det. Många amerikanska medborgare är utan arbete eller får sina timmar neddragna eftersom de inte har råd.


Jag tackar att idéerna är tacksamma och jag tackar också att det bästa är att fixa till skolor och nödställda barn. Jag vet att om jag var president skulle jag hjälpa barn i nöd. Jag skulle också försöka hjälpa dig genom att ta reda på och förstå dina problem. Om jag var president skulle jag sänka bensinpriserna. Då skulle jag försöka stoppa allt våld. Jag skulle försöka hjälpa alla sjuka barn och fattiga människor att göra världen till en bättre plats. Jag skulle försöka sänka bensinpriserna än vad de är nu eftersom några av de vuxna som har barn behöver ta sig till jobbet varje dag.


Jag skulle också investera för att göra fler skolor, lekplatser, dagis och mycket annat också. Det enda jag skulle göra är att äta med andra länder som har det svårt med sitt liv och jag skulle försöka hjälpa dem på alla sätt jag kan. Jag skulle sänka bensinpriserna så att alla hade råd. Jag skulle också försöka göra ekonomin bättre. Jag skulle försöka hysa alla hemlösa på gatan i USA. om jag var president skulle jag ändra på många saker, till exempel skoltid. Skoltiderna är riktigt långa nu för tiden. Ja, eleverna ska få all utbildning de kan få men samtidigt ska de kunna ta en paus.


Oroa dig inte för omval och fokusera på kärnproblemen. Anta lagar som skapar partipolitiska omdistriktskommittéer för att göra val konkurrenskraftiga och få kongressledamöter villiga att arbeta i kongressen. Fokusera sedan på det problem presidenten faktiskt kan hantera. Med ett ord, rättigheter. Presidenten är ansvarig för regeringen så få ordning på det. På ett eller annat sätt ta ansvar och fixa budgeten. Annars kommer regeringens nyckelprogram att gå i konkurs inom decenniet. När vi väl har pengar att använda har du möjligheten att fixa sedan andra problem. Om jag var president skulle jag först och främst ändra de årslöner som kongressen får genom att sänka dem och lägga dem åt sidan för skolorna.


Så att barn som jag kan lära sig mer och kunna ha ett bra konstprogram. Jag skulle också ta bort gränspatrullen och göra det så att det skulle vara där militären tränar. Så på så sätt kan praktikanterna få många upplevelser och vi kan spara lite pengar. Jag skulle sedan sakta starta upp jobb igen, och gå in på en affär med Hanes eller något och starta en produktionslinje här i USA och sedan efter att det tar fart, skulle jag fortsätta att öka antalet lediga jobb. Det är några saker jag skulle göra om jag var president. Jag tror att alla ovanstående kommentarer är bra idéer, som alla bevisar en underbar poäng. Pressen att bli president skulle göra jobbet svårt, och även om en person kan ha många bra idéer kanske de inte följer igenom.


Om jag var president skulle jag sluta låna ut pengar till andra länder. Jag skulle också hitta ett sätt att skapa fler hemlösa härbärgen för de behövande. Jag skulle försöka skapa en plan för att få soldaterna ut ur kriget långsamt för att undvika en revolt mot USA.

No comments:

Post a Comment